h1

RECOMANDAREA TA

Aşteptăm sugestiile tale!

20 comentarii

  1. Ce rol are aceasta comisie intr-un sistem imbacsit de reflexele altor timpuri?
    Cu ce este ajutat copilul meu, licean fiind, de existenta unei astfel de comisii?


  2. Rolul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii este de a face cunoscute standardele de calitate fiecărui participant la procesul de învăţământ şi de a se asigura că le respectă, pentru a fi îndeplinite aşteptările beneficiarilor direcţi(elevii) şi ale celor indirecţi(părinţi, comunitatea locală, agenţii economici).


  3. atunci de ce nu ia nimeni atitudine cand bacoi ne terorizeaza la ora de religie?atunci cand directorul ne vorbeste ca un birjar?atunci cand colegii mai mari vin la noi in clasa si ne batjocoresc?


  4. cum era de asteptat totul e de fatada in liceu iar nebunu ala de bacoi isi face cum vrea de cap parca e puscas marin si regulile se aplica numai ptr. elevi nu si ptr. profi


  5. Toate nemulţumirile, nedumeririle şi sugestiile sunt discutate cu autorităţile competente care stabilesc dacă este cazul să se ia măsuri sau nu. Masurile luate nu pot fi afişate, dar pentru cei interesaţi, conducerea şcolii poate să dea mai multe detalii.


  6. fB


  7. unde si cum se spala lumea pe maini de responsabilitati…daca ai neinspiratia si ceri ajutorul cuiva o sa fii trimis mai departe si de mai departe si mai departe si tot asa…


  8. sunt cativa profesori stiuti de toata lumea care nu au ce cauta in liceu sau in invatamant


  9. doamna ciobanu jos palaria dar ce cautati dvs in scoala asta…


  10. respect pt d-na ciobanu (chimia nu mi-a placut niciodata;-)) si pt alti cativa profesori (f.f.f. putini la numar).acu 2 ani parca nu era comisia asta.n-am vazut luandu-se masuri la sesizarile facute impotriva lui valter.apropo…acu studiez si eu pedagogia…ce bine ar fi pt elevi sa stie cum sta treaba cu pedagogia asta:-)…


  11. mury rullz


  12. ce blog ciudat nu intelegi nimic


  13. anii trec si nimic nu se schimba aceeasi oameni cu aceleasi apucaturi


  14. Nu cred că este foarte adevărat că ,,nimic nu se schimbă”. Dacă nu se face o schimbare în bine, cu siguranţă este din ce în ce mai rău, odată cu trecerea anilor.,,Apucăturile”,probabil cu sensul de vicii, despre care vorbeşti se pot schimba numai dacă eşti conştient de existenţa lor.


  15. asta e numa teorie nu eu trebuie sa schimb lucrurile rele si sa le fac sa fie bune.si cum as putea eu sa ii schimb pe anumiti profi cu apucaturi doamna..


  16. Probabil că nu m-am exprimat foarte clar (sper că nu se întâmplă asta şi la orele de chimie):sunt de acord cu afirmaţiile tale şi chiar am întărit că poate exista o involuţie pe măsură ce îmbătrânim, că este firească şi că cei cu ,,apucături” se pot corecta dacă ştiu că le au. Aş putea adăuga ,,şi dacă vor” să le corecteze.Rolul tău este acela de a-ţi face cunoscută mai explicit opinia şi de a testa dacă aceasta este împărtăşită şi de alţi colegi .Dacă numărul acestora este mare,atunci ai dreptate!


  17. tot teorie e doamna noi nu avem niciun cuvant de spus


  18. Doamna Ciobanu, Vă stimez pentru munca dumneavoastră, am consultat site-ul acesta pentru a obține câteva îndrumări în activitatea acestei comisii CEAC. Sunt prof debutant (în al doilea an de predare la catedră) și am fost numită responsabil CEAC. V-aș ruga dacă se poate să mă ajutați cu câteva precizări. Ce ar trebui să conțină mapa mea CEAC? Nu pot spune că îmi este f clar acest fapt. Vă mulțumesc anticipat.


  19. Mapa CEAC ,teoretic, nu trebuie să conţină foarte multe documente. Vă pot enumera câteva :
    -componenţa comisiei,
    -CV-urile membrilor;
    -decizii pentru membri;
    -Planul de activităţi pentru anul şcolar în curs, activităţi care se regăsesc mai succint în PAS;
    -Raportul de autoevaluare pentru anul şcolar anterior;
    -Planul de imbunătăţire elaborat pe baza indicatorilor notaţi cu ,,satisfăcător” în Raportul de autoevaluare ;
    -Chestionare referitoare la calitatea activităţii desfăşurate în şcoală aplicate profesorilor, elevilor ,părinţilor, personalului auxiliar, partenerilor şcolii ;
    -proceduri elaborate;
    -modele de formulare,etc.
    Practic însă, CEAC are rolul de a face cunoscute standardele şi de a se strădui împreună cu conducerea şcolii şi toţi angajaţii să le aplice, de a coordona activitatea comisiilor metodice, comisiilor de lucru, de a strânge dovezi că activitatea şcolii se desfăşoară în conformitate cu standardele de calitate.Este foarte greu până când coordonatorul înţelege ce are de făcut şi mult mai greu când şi începe să facă ceva pentru că are o opoziţie solidă din partea celorlalţi.Pe site-ul nostru am postat la ,,documente” standardele de autorizare şi pe cele de acreditare.Citiţi fiecare indicator şi veţi înţelege ce aveţi de făcut! Mult, mult succes şi o susţinere de calitate din partea conducerii şcolii!
    P.S.Vă stau la dispoziţie şi cu alte lămuriri.


  20. Felicitari sincere pt munca depusa.Am avut nevoie de un regulament CEAC si ”am dat peste dvs”.Mi-a folosit si va multumesc.



Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: